Exponering.


De som har Facebook kanske har märkt att jag tagit bort alla bilder på Melker.
Jag har tagit mig i kragen och valt att inte lägga ut 1000 bilder på Melker på Facebook, blogg och liknande.
Klart man vill visa hela världen sin älskade unge, men VILKA är det som tittar egentligen?
Man/Jag har INGEN aning om vem/vilka som läser min blogg t.ex.

Dessutom känner jag att jag inte vill ge alla "Gratis inträde" i mitt liv mer än vad som finns i bloggen.

Jag kommer absolut inte kunna hålla mig att lägga ut en och annan bild här ibland. MEN det kommer inte att bli som förr.


Melker har inte bett om att bli uthängd på nätet och han har inget att säga till om. Så därför gör jag detta också av respekt till honom.

De som vill se honom är välkommen på ett besök!


PUSS!




Kommentarer
Postat av: Emelie P

Tack Karro, inte bara vår famIlj som känner så.. Vi har inte lagt upp många bilder på våran Vince för vi tycker som du.. Han kanske inte alls vill visas för alla.. Och vill man lägga upp så får man fråga oss först, får man ett nej så är det så.. Kan bli för mycket ibland tycker jag.. Hoppas allt är bra annars och hojta till när du är i byn så vi kan promenera..;) kram

2012-01-24 @ 13:19:39
Postat av: Karoline

Hej Emelie!

Nej jag kände att det var nog nu.

Jag skulle bli ursinnig om någon lade ut en bild på mitt barn utan att fråga!

Absolut! Jag hör av mig när jag är i byn så kan vi dra barnvagnar tillsammans :)

Ta hand om dig och familjen!

Kram

2012-01-24 @ 19:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0