Nu får jag ge mig!

När jag var gravid drömde jag varje natt att jag födde barn. Vad drömmer jag om nu när jag väl har fått min älskade lilla ängel? Ja att han får syskon eller att jag är gravid! Och det är inte en gång jag drömt det, det är VARJE natt! Inatt fick han en lillebror, i förrgår en lillasyster... Nu får jag ge mig. Jag är nöjd som det är, men min hjärna har visst brottom. Det är lite tröttsamt.

Nej, syskon blir det inte. Inte än iallafall!

Annars ligger min Prinskorv i sin säng och eftermiddagsvilar lite. Jag menar, man blir trött av att bada och äta!





Vi hyrde 3 styckna filmer i förrgår var av 2 var mycket bra, men mycket otäcka. Rekomenderas av mig. Dock mådde jag och Mårten mycket dåligt av den första filmen MISSING. Trailer: http://www.imdb.com/video/screenplay/vi2709232153/
En verklighets baserad film om en ung flicka som försvinner.
Det var mycket obehagliga scener i filmen och efteråt mådde vi rent av skit. Men ändå var det en väldigt bra och tänkvärd film.


Den andra filmen heter TRUST. Den var också hemsk. Det handlade om en flicka på 14-år som får kontakt med Charlie via nätet. Han är 16-år. Tror hon.
Trailer: http://www.imdb.com/video/imdb/vi1987877401/






PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0