Landat...


Nu har vi flängt färdigt för ett tag framöver. Vi har haft det jättebra när vi har varit borta, men nu börjar pysslet hemma med lite golvläggning i hallen och göra klart badrummet.

Katrineholm: Hos Mormor och Morfar blev det många promenader. Vädret var lite kasst så det blev mycket filmtittande och så tog vi det bara lugnt. Ett besök på Lager 157 & Vingåkers Factory Outlet hann vi med. Kom hem med kläder endast till Melker.

Skövde: Vi var hemma i Skövde och hälsade på alla Farbröder och Fastrar, Farmor, Farfar & Bonusfarmor.
Melker hade det kanon ute hos Farfar ute på landet med kossorna som grannar. Den friska luften gjorde att han sov gott i flera timmar i streck i vagnen medans jag stod i slänten med svärfar och plockade Kantareller som sedan hamnade stekta på en smörgås.

Vi har haft det bra med andra ord, men nu ska vi bara vara hemma och vara familj.

Det är dags för mig att börja prommenera och bli av med gravid-dallret! Har 10kg att prommenera bort. Det är ingen brådska, men jag älskar att prommenera och då sker det väl naturligt. Synd bara att vädret har varit så jädra kasst så det har blivit lite mesigt med promenader.



Mina Hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0