Katrineholm i ett nötskal

Denna stad, denna stad. Att folk ska störa sig på allt och alla och vara falska.

Den här charmiga kommentaren fick jag igår på mitt inlägg nedan, från en
"HEMLIG LÄSARE" 

"Tror inte det finns något barn som aldrig någonsin har jobbiga perioder med sömnen. Men det får ni väl upptäcka sen ;) verkar by the way konstigt att ha som rutin att lägga er son så sent ! Du som är så präktug och "duktig" med allt borde väl inse att ett barn inte ska somna så sent för natten?!?!??"

Konstgt nog så hade denna kommentar exakt samma IP-adress som en viss dam som kommenterat högst upp.

När jag väl konfronterar så så skyller hon gärna på sina vänner för att slippa pinsamheten med att blivit påkommen. Men man kan heller då inte säga VEM av dessa vänner det är.

Då får man ta att jag drar slutsatser, och så hälsar jag vänligt men bestämt att man varken behöver läsa eller kommentera min blogg om man stör sig så jävligt.


 


Kommentarer
Postat av: Josefin kjellsson

Hahaha!

Små stads människor med denna attityd är så patetiska så jag dör. Att dem ens orkar läsa oc kommentera säger mer om dem än om dig mitt hjärta! Du kan skratta dem rak i ansiktet över hur missnöjda dem är med sitt eget liv att dem måste kalla alla andra perfekta! Haha! Man ska aldrig skratt förundras över folks avundsjuka på sin egen lycka! Karro du är bäst och strunta i dem här fjantarna. Du är mkt bättre än så!! Puss puss min goding!!

2011-09-28 @ 11:33:01
URL: http://josefinwilma.blogspot.com
Postat av: anna-karin

Vad folk ska klaga och lägga sig i när det gäller andras barn hela tiden, speciellt på FB.

Så otroligt onödigt. Jag menar huvudsaken är att barnen har ett tryggt hem och att föräldrarna tar hand och älskar barnet. Jag var nanny i ett år och stuntade fullständigt i hur folk tyckte att man skulle göra med rutiner, för alla barn är olika och man lär sig snabbt vad som funkar. huvudsaken är att det funkar bra för er och Melker! :)

2011-09-28 @ 11:34:00
Postat av: Sophia

Haha!!! Vilket jäkla megapucko!!! Läs inte bloggen om du inte gillar den - enkelt!

Du är cool Karro!!!! :) Står för vad du tycker!! :) Och man får faktiskt avgöra själv vad som passar i ens familj!! Tummen upp!!

Kramen!!!

2011-09-28 @ 21:16:49
Postat av: Linda S

Haha!!:) Det finns verkligen folk till allt!

Du är grym and i'm your fan!

Kran

2011-09-29 @ 14:06:15
Postat av: Anonym

Men guuhh hahah ja kan man annat än att skratta åt sådana människor!! ni e helt underbara föräldrar!!! Melker är ett lyckligt lottat barn!! <3 <3 <3 <3 puss på er båda bästaste svägerska och bror!!!

2011-09-29 @ 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0