Flubber


"Man rasar i vikt när man ammar" - I helvete heller!
Jag ammar och ammar, promenerar, och dricker vatten istället för läskblask. Går jag ner ett kilo? Nej- Niet- No- Nicht.

Har någon något tips på hur jag kan gå ner, utan att prinskorven påverkas? Jag vill komma i mina jeans igen! Jag har 10 kilo kvar dit. Om inte mer. FAN. Fettet är lömskt också. Jag vet inte vart de där 10 kilona sitter...jag märker bara att byxorna knappt går över knäna. Shit vad smal jag måste ha varit innan Graviditeten (USA)
(All inclusive= Ät så mycket du vill.)


Flubber heter jag...

Annars trivs jag 120% med livet! Älskar min familj mest av allt och dagarna flyter på. Melker har skaffat bra sovrutiner. Han är vaken med oss fram till 23 tiden. Sen sover han som en stock hela natten och vaknar oftast runt 8-tiden. Då får han en ny blöja, sen får han lägga sig och tutta med mig, så somnar han om och sover till 10. Tror att vi kommer att klara oss finfint när Älskling börjar jobba igen.

Han har varit hemma sjukt länge med mig. Det kommer att kännas tomt utan honom, men det kommer nog att gå bra! Har bestämt att jag ska promenera in till stan, hämta honom, och promenera hem igen - varje dag.
Då kanske det lömska fettet lämna min kropp?



Familjen


Vi har fått fint i hallen och badrummet nu också! Det har lagts golv, vi har satt upp ny spegel och ny lampa. Blev skitbra! Tanken är att vi ska ta hit en mäklare för att se vad vi höjt lägenheten med. Om några år vill vi ju köpa oss vårt egna hus!
Men just nu vill jag absolut inte flytta när vi fått det så fint. Bara köket kvar att renovera, men det får bli ett senare projekt. Inte det billigaste att renovera kök.


Nu ska jag ta barnet, vagnen och mannen ut på promenad!

PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0