Rosa moln...


Sitter och kollar på "Efter tio" där det pratas om bloggar och om vad man skriver i bloggar.

De som skriver att de mår dåligt på sina bloggar får absolut skriva det, men då ska man inte anklaga de som inte skriver om det för att vara i någon slags rosa bubbla eller svävar på rosa moln.

 Anledningen att jag väljer att INTE skriva här när, om eller varför jag mår dåligt är för att ingen förutom mina närmsta har något med det att göra.

Det är något som kallas PRIVATLIV som jag gärna väljer att ha kvar.



Åter till det jag brukar skriva om. VARDAGEN MED MIN GULLGOSSE!
Igår fick vi ta bort liggkorgen på vagnen...En liten herre har blivit lång och ligger som en groda i den, så nu har vi bytt till SITTDELEN!

Han väger nu 8250 Gram och mäter 64 cm. Min underbara, kompakta bebis!
(Hade laddat för ett utbrott på BVC, men det blev ju inte så eftersom att vår Ordinarie BVC-sköterska Lotta är så förstående och ifrågasatte ingenting. Inte ens att han sover på MAGE! Skönt att jag slapp bli sur, för det är inte jag.)

Det är också så kul att också höra från andra att han är så snäll och glad.
Mammas pojke det!



Snart ska vi pracka på oss lite (mycket) kläder och promenera in till stan och ta en kaffe med min finska skönhet Marion.

Morsan behöver röra dallret och sonen behöver bara ligga i sin vagn och se söt ut!


Ha en bra dag ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0