Min arma kropp...


Ojojoj vad det känns i kroppen efter en dag med min guldklimp (på typ 8kg). När man är ute och går i vagnen sover han och när man kommer hem så vaknar han lagom till man stänger ytterdörren. Då vill vi upp.

Ligga ner är inte funkis.
(Det går i och för sig an att ligga ner i några min om jag kör fram mitt tryne framför honom och underhåller samtidigt= OND NACKE & RYGG).

Han vill vara med överallt och helst att man bär honom eller att han får sitta i knäet. Babysittern funkar inte för den är det för lutad rygg på: Min son vill sitta RAKT!

Med andra ord så är mina knän, min rygg och min nacke rätt schletna efter dagens slut. MEN nu har jag äntligen fött arslet ur och beställt en BUMBO!

Jag fick upp
ögonen för de där när ett barn på mitt jobb hade en sån (Som jag för övrigt trodde var en potta) den verkade himla praktisk men jag tänkte att det är väl en av de barnsakerna som man egentlien inte behöver ha. Nu BEHÖVER jag en! Och nu har jag också beställt!


Som sagt. Ser ut som en potta men ska förhoppningsvis skona min rygg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Klara älskar sin bumbo, hoppas Melker gör detsamma!!

2011-10-16 @ 22:04:51
Postat av: Louise

hej! Vilken superfin kille du har :) Vill bara säga att Bumbo=Superbra köp! (Om han gillar den)Hade en sån till Elliott i stället för babysitter för att hans huvud vart skevt av allt liggande (sov sig igenom de första fyra månaderna av sitt liv). Mycket bra brevid sig i soffan!

2011-10-17 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0