Laddat kameran...


Har inte skrivit här på ett tag och det har sina orsaker. Haft annat att tänka på.

Igår hade vi en mysig dag på Skansen hela familjen. Melker sov igenom hela besöket vilket var skönt, då det var råkallt och den fuktiga kylan trängde ända in i själen på mig. Han låg nerbäddad och snusade så sött medans jag och Mårten sprang runt och var lika intresserade av att se på djuren som barnen.

Vi såg: Vildsvin, Bysonoxe, Brunbjörn, ugglor, järv, sälar, älgar & en VARG! Jag älskar vargar. De är så himla vackra och vi hade turen att se en som låg och sov lika gott som Melker.

Vi såg även en EKORRE. Eller såg och såg. Den klättrade upp i Melkers vagn! Inte ett dugg rädd. Jag var däremot skiträdd att den skulle hoppa in där Melker låg och sov. Den tänkte också klättra upp på mig, men valde som tur var att hoppa ner igen. Himla Ekorre!

Efter Skansen tog vi en promenad hem, så då kunde man med gott samvete slänga i sig lite Chips sen!

Vi har fått hem Bumbostolen nu. Den är helt underbar och Melker sitter mycket bra i den. Dock vill han inte sitta lika länge som jag vill att han sitter där. 

  

Sitter som en Kung i sin tron.



När vi tröttnat på att sitta i Bumbon ser vi ut såhär!


Idag kommer Stefcje och Nina! Ska klappa på hennes fina, runda, bebismage!
Jag har många bebismagar jag kan klappa på nu för tiden. hela 3 styckna!
Om en månad kommer Cats lilla tjej, så då har jag 2 bebismagar och en bebis att klappa på!

Jag jag och Mårten blev gravida var det nästan ingen i vår kompiskrets som hade barn. Det kändes lite ensamt MEN nu är babyboomen igång och det gillar vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0