Thank you for the music!


Just i detta nu sitter jag och Melker och kollar på Mamma Mia. Inte min typ av film alls, satte mest på den för att ha den i bakgrunden.

Melker däremot ÄLSKAR den! Han sitter och ylar och sjunger med. Helt jävla ljuvligt!

Melker älskar när man sjunger för honom. Vi samlar på barnkammarböckerna och idag har vi sjungit ur den nya boken med julsånger. Han gillade "midnatt råder" bäst.



Såhär brukar det se ut när hans mor sjunger för honom...
Och ja. Jag sjunger falskt som satan!
Men det verkar ju glädja min son, så det bjussar jag på!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller med Melker, den filmen är så bra!:)



När jag & min bror var små, så försökte mamma sjunga för oss när vi skulle sova, så brukade jag säga "Mamma du behöver inte sjunga, vi sover ändå!" ;) haha! Stackars mamma!

2011-11-16 @ 15:43:59
Postat av: Karoline

Haha ja stackars er mamma Linda! :) Näe men hon kanske tyckte att det var skönt att slippa :)



Jag hoppas att Melker kan säga till mig när det är nog med falsksång härhemma :)



Kram!

2011-11-17 @ 10:38:32
Postat av: Linda

Hihi!;) Mamma har sagt att hon hoppas att vi inte fått några men efter hennes sång!:P

Åh, va ja längtar tills vi får barn! <3



Kram

2011-11-17 @ 11:51:47
Postat av: Karoline

Haha det tror jag väl inte att ni har fått va? :)

Ååååh är det något ni planerar inom en snar framtid? :)



Kramar

2011-11-17 @ 14:51:01
Postat av: Linda

Klart vi inte har! :)



Nja, inte just nu! Men det finns absolut inom en snar framtid. Vi pratar mycket om det. Men vi ska ännu resa lite längre nästa år och så flytta! Vi bor ganska litet nu, så kan va skönt att ha gjort det innan! :)



Kram

2011-11-22 @ 06:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0