Stoppa klockan!


Nej nu går det lite fort fram här i min sons utveckling. Jag hänger inte med!
Igår låg han på golvet och jag satt bredvid, och vad gör han?! Jo han får för sig att han ska rulla runt från rygg till mage. Du får inte växa så snabbt min lilla prinskorv! Nästa gång jag tittar till så står du väl där med basröst och ska ta studenten och flytta hemifrån. Jag säger bara:
CARPE DIEM FÖR FAN!



Min lilla Hjärteprins


Igår var vi och kikade på lokalen där vi ska vara när Melker döps. Där fick vi reda på att vi INTE hinner förbereda ett SKIT innan dopet för att lokalen är UPPTAGEN innan!
Det fick ju mig att spåra ur i min planering. Vad tror dom!?
Idag blir det några arga telefonsamtal. Det där får dom bara fixa!


Nu sitter jag här med feta koppen kaffe. Jag kikade ut och det är gråare än i en svart vit film ute, så vi stannar nog hemma idag. Borde gå på mamma-grupp också. Jag har inte haft tid med det! Men man måste ju kanske dra sig dit för att se om det är något att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0