Melkers Dop


Åh vilken fin dag! Den 12.11.2oo11 Döptes Melker. Han var så duktig och snäll. I sista psalmen "Du vet väl om att du är värdefull" Börjar även Melker att sjunga. Prästen Hanna kunde inte hålla sig för skratt. Han är en riktig charmör vår son. Det här var första gången jag kände mig riktigt stolt över honom.

Tack alla som var med och gjorde Melkers dag så otroligt lyckad!



Hela tåget:
Jag, Gudfar Victor, Melker, Mårten & Gudmor Karin



Min Bror spelade gitarr & Ewa sjöng låtarna:

Teddybjörnen Fredriksson
&
I don´t want to miss a thing 



Gudföräldrarna



Pappa häller upp vattnet.



Melker var så snäll trots att han fick vatten på huvudet.



Huvudrollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0