Gnäll & Klängapa


Vår son håller på att få tänder eller nått. Han är konstant gnällig sedan igår och vill bara bli buren.
SNÄLLA Magnus Samuelsson (världens starkaste man) Kan inte du komma och AVLASTA mig!?!

Måste erkänna att det blir väldigt påtagligt att man inte har någon avlastning.

Att min nästan 9 kilos bebis vill att jag konstant går och bär på honom är jobbigt för min KROPP!
Har någon tips på hur man kan lindra gnäll och kläng i samband med att tänderna rör sig
(förutom alvedon & bitring) tas det tacksamt emot.



Min lilla gosbebis som har kli i sin mun...



Mårten är på Julbord med jobbet. Usch vad jobbigt för honom att få sitta och äta i lugn och ro och ha trevliga samtal med kollegor som inte överröstas med barnskrik.

Själv slängde jag i mig halvkokta makaroner och bränd bacon till lunch och hade samtal med en gnällig jobbig men ack så söt son.

Ett tips från mig: Flytta ALDRIG för långt bort från dina föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0