Det man inte har det vill man ha...


När vi flyttade in i lägenheten var badkaret det första som rykte. Nu vill jag ha ett! Jag vill kunna bada med min son! Jag kan inte duscha med honom för det blir ju en jävla match att hålla Melker samtidigt som duschslangen, samtidigt som man ska tvåla in sig.

Jag vill också ha lockigt hår. Det är bara för att jag har spikrakt.

Nu saknar jag dessutom mitt blonda hår också...

VARFÖR ska man sakna det man inte har för!?

Jag ska nog göra ett försök med det där att duscha.
Ska bli intressant att se vad Melker gillar att få stråle på sig...




I badkaret hos Mormor & Morfar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är så mysigt att bada med sin bebis. Vi har badkar men jag har bara badat med Klara en gång än så länge, annat var det med Lukas när han var bebis då badade vi varje kväll!



Söt bild på lillgrabben underst!!

2011-11-16 @ 13:21:41
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Karoline

Ja visst det är helt underbart! :)



Nu får det dock bli simbassängen på mitt jobb istället för badkar. Får passa på när jag är hemma hos min mamma och pappa.

2011-11-17 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0