Back!


Jag har haft en liten vårpaus här på bloggen. Har inte haft tid eller lust att sitta inne och blogga.

Har sugit in varenda liten solstråle jag har kommit åt, setat på uteservering, i parken, gått promenader och grillat.
Varför blir man som en lyrisk liten snorunge så fort solen kommer fram egentligen?!

Magen växer på. Lite för mycket tycker jag men min barnmorska tycker att jag nojar. NEJ jag nojar inte. Jag jämnför med andra som har MYCKET MINDRE mage än vad jag har OCH är en månad före mig. Är det inte konstigt att man undrar då?
Det är godis och snacksförbud för mig nu iaf.




Fler saker som hänt:

♦ Varit på 30-års fest hos vår fina Marion.

♦ Lillasyster har fyllt 18år! När blev hon så stor?!

♦ Pappa har fyllt 30 år. (Man slutar tydligen räkna efter 30) 

♦ Mamma kom och hälsade på. Som jag har saknat henne!

♦ Farfar lämnade oss. Nu har cancern tagit 3 av mina nära. Förinta den Djävulska sjukdomen nu!

♦ Fick min efterlängtade Gravidmassage! Behöver jag säga att det var skönt?

♦ Haft familjemys i form av grillning, bio, soffhäng och promenader.

 




Hej För Mig!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0