Vecka 24.




Det är klämVM på magen på jobbet. Det är trevligt tycker jag!
Niklas tyckte jag hade blivit fetare sen han såg mig sist, men själv känner jag att jag står lite still.
Det konstiga är att när jag gjorde mitt inskrivningsamtal i vecka 12-13 så hade jag gått upp 8kg redan! Nu väger jag lika mycket som då och då har det gått några månader.
Skumberg! 

"Barnet är nu ca 21 cm långt mellan huvud och stjärt och väger ca 700gr."

Idag tänkte vi fota lite tjockisbilder på mig, så det dyker nog upp en här senare idag!





Kommentarer
Postat av: anna

Nhaawww innan jag åker tebaka te london så kommer jag förbi o myser med magen o er lite =OP

2011-03-11 @ 19:11:58
Postat av: Karoline

Det tycker jag låter bra Annagumman! :)

2011-03-12 @ 10:17:33
Postat av: anna

Weii =).. Så stor mage du fått! Så fiiint! <3

2011-03-14 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0