Underbara, icke upplåsbara!


Min fina, fina Älskling kom hem med en present och en vacker bamsebukett med blommor till mig när jag hade vaknat. Presenten var helt underbar, väluttänkt och välbehövlig: Gravidmassage i 60 min.

Jag har inte legat på mage på ett halvår ungefär, så det ska bli helt underbart att få bli knådad på.

Älskar

Dig


 Jag var hos läkaren i förrgår på grund av min klåda. Dom misstänker att det kan vara min lever som är påfrestad (Hepatos) och det är inte bra för Skurt. Så nu har jag blivit sjukskriven 50% från jobbet i väntan på blodprovssvar. Hoppas att det inte är något sånt skit.
Hoppas att du mår bra därinne lille vän.



Jag har också fått börjat äta Tavegyl på grund av min extrema klåda. Bra grejer, men jäklar vad omänsklig man blir av dessa tabletter.
Trött mest hela tiden.





Vi är by the way i v.26 nu!
Jag måste säga att jag räknade veckorna mer i början än vad jag gör nu.
Det är Mårten som berättar för mig nu för tiden. Jag känner att det går så segt, så en vecka hit eller två dit spelar mig inte så stor roll.



Vecka 26:

"Barnet är ca 23 cm långt från huvud till stjärt och väger ca 900g.
Barnet kan andas in och ut. Ögonen är färdigbildade. Barnet reagerar med högre puls när det hör ljud. Studier visar att barnet reagerar på beröring runt denna vecka."


Eviga väntan...





Kommentarer
Postat av: Anna

Blogga nurå! :)

2011-04-05 @ 09:32:04
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Så! Nu har du fått 3st inlägg att bita i! :)

2011-04-05 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0