Kjellsson!


Igår var det Kjelle all the way som gällde!
Jag åkte in till stan, mötte upp henne och hundarna traskade runt, kikade i affärer och tog en god fika!
Vi kan ju tjattra på rätt bra hon och jag så därför skulle jag egentligen behöva umgås med henne 24-7!
Jag kan berätta ALLT för henne.




Sen tog vi en redig prommenad hem till henne på ön för en kopp kaffe till.
(En FET Indiskamugg kaffe snarare)
Kände i mitt gravidhuve att det var välbehövligt med både prommenad och en redig kaffe!

Snart ses vi igen min kära!



Kalle & Kjell en helt vanlig natt på jobbet!




Kommentarer
Postat av: Josefin

Nämen nu vet ja inte vad, sitter och slösurfar i biltvätt kön och läser detta underbara inlägg av min älsklings Kalle. Rördheten smög sig så minst oväntat såhär på fm..

Vad ska jag säga, finns ingen som jag kan vara mig själv på alla plan som med dig. You and me its magical! ;) haha. Vad vore livet här i Sthlm om inte jag tagit jobbet på LIVA då 2008..

Snart ses vi, på fredag sushi lunch och skräck bio it is!

Kaffe kopp är inget jag bjuder på det är likt mer en kaffe hink, trevligare så tycker jag <3 puss puss på dig!!

2011-03-08 @ 11:22:39
URL: http://josefinwilma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vafan va hurtigt att tvätta bilen nu! =)

Men det var väl tur att vi hamnade på samma ställe det där året! Annars hade jag aldrig fått dricka en hink kaffe med dig!



Jag tänker fortfarande på hon med rullatorn! Mårten fattade ingenting när jag försökte förklara. Det är bara du och jag som fattar! =)



Ja vi ses på Fredag min goding! Pussa hängtungan, grisen och slampan från mig! =)



2011-03-08 @ 11:46:52
Postat av: Josefin

I do I do..dem tre pussar bästa karro!!!



min man säger alltid det är ju bara du och karro som fattar alla runt omkring har inte samma visuella förmåga som er två..



jag brukar försöka berätta om våra visioner av sjuka saker ibland men det funkar aldrig..haha..

2011-03-08 @ 12:11:45
URL: http://josefinwilma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0