Kjel med Kjelle!


Idag har jag hunnit med mycket! Drog en sväng iväg på morgonen för att supa lite kaffe med Kjelle.
Hon hade bakat jättefina cupcakes till så det var synd att sätta tänderna i dom...
Hann mysa lite med hennes tre små minitjejer också!



♥ Wilma, Karoline & Skurt i kistan ♥


Nu är jag hemma igen och har dragit fram målargrejorna igen!
Vitt, vitt, vitt. Det är mitt motto just nu!

"Allt hon får tag på målar hon vitt!"
(Mårten pratade med sin mamma igår.)


Nu är jag faktiskt skapligt sugen på att fixa FINT i sovrummet!
Vi håller på att sälja lite soffor och fotöljer så vårt sovrum ser ju mer ut som ett magasin.

Jag vill ha dessa:
(Nu helst)



Blir nog IKEA för hela slanten nästa månad om jag känner mig själv en smula...


Nu ska jag bege mig tillbaka till penseln! 

P u s s !


Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni några namnförslag? :)

2011-03-14 @ 16:00:47
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Ja vi har två namn som vi är överens om.

Cornelia om det blir flicka och Joel om det blir pojke :)

Men sen vet man ju aldrig vad som ploppar ut :)

2011-03-14 @ 16:56:21
Postat av: Anna

Gud vad glad jag blir över att läsa 2 "normala" namn, jag är så trött på alla dessa unika namn som Tindra, Nova, Oliver, Noah, Kosmos och såna där, de är inte ens unika längre för det känns som alla döper sina barn till såna namn. Bra val, det är fina namn båda två :)

2011-03-14 @ 19:03:25
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Jag är också trött på dessa "unika" namn. Mitt barn är unikt i sig så varför hålla på? :)

2011-03-14 @ 19:25:02
Postat av: Sara

Jag tänker också IKEA för hela slanten nästa lön...

2011-03-14 @ 19:30:07
Postat av: Karoline

Låter bra det Sara! :)

IKEA är inge skit inte!

2011-03-14 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0