Kärleksutmanad.


Har fått en utmaning av min kusins Sambo Anna! (Länk till höger)
Jag utmanar alla!

Är du i ett förhållande?
Ja, med den enligt mig underbaraste mannen på klotet!

Har du kysst någon idag?
Ja, och denne någon är min Mårten.
Jag ser att en kyss är när man tar sig tid. En puss är mer i bara farten.
Så idag har jag kysst!

När går gränsen vid otrohet?
Det går nog att diskutera länge. Jag tycker att det är helt okej att fantisera så länge det inte finns någon baktanke med det. Det är när tanke går över till handling är det för mig otrohet. Då har man gjort ett aktivt val.

Är du romantisk?
Oh ja! Eller jag vet inte om jag är romantisk, men väldigt spontan. Jag kan överaska med frukost på sängen ibland, jag kan köpa något som jag vet att han tycker om.
Jag har lite mottot att man ska se varje dag som att det vore den sista. Klyschigt kanske, men jag tycker att man uppskattar det man har mycket mer då.

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen?
Jag tycker att jag har den perfekta pojkvännen så därför beskriver jag Mårten.
Han är den snällaste personen jag känner.
Han är ärlig
Vi är lika och det har jag märkt är väldigt viktigt i ett förhållande.
Vi har roligt ihop.
Han uppskattar mig varje dag.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän?
Kärleksfull, omtänksam & ärlig.

Vad är viktigt i ett förhållande?
Tillit helt klart. Kan man inte lita på den man delar sitt liv med ska man nog tänka om.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
Självklart! Det ska man kunna göra.

Har du lekt med någons känslor?
Inte med flit i så fall.

Hur många har du varit ihop med?
4 st.

Hur länge höll ditt längsta förhållande?
Det längsta jag hade var 1,5 år och det ska jag slå med en livstid med Mårten var det tänkt!

Hur länge var ditt kortaste?
ett år.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
Ja vad ska man svara? Hade jag inte velat haft ett förhållande så hade jag väl inte haft det heller...

Är du en bra flickvän?
Det tror jag. Har inte hört något annat iallafall :)

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?
Ja det var visst grannen.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn?
Absolut! Om inte annat för att han är far till mitt barn.

Bästa raggningsrepliken?
"Jag har rabatt på H&M, vi kan byta nummer så kan du ringa mig om du vill ut och shoppa."
- Han fick mitt nummer och det slutade med att vi snart är tre. :)

Hur skulle den perfekta dejten se ut?
Nu låter jag väl sådär jävla klyschig igen, men så länge sällskapet är bra så kan man vara och göra vad som helst. Fancy middag på restaurang eller hämtmat hemma i soffan är lika mysigt båda med rätt sällskap.

Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?
Måste få välja två. Mårten & Pappa.

Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då?
Det kan jag inte svara på. Det är lätt att säga nu vad man skulle göra.

Vill du gifta dig?
Ja.

Vill du ha barn?
Den bakas i magen just nu :)

Blir du lätt kär?
Både ja och nej.

Vad faller du för?
Charm, humor & omtänksamghet.

Vad är det mest avtändande du vet?
Prat om ex.
Ett liv har man ju alltid haft innan och det är självklart och det är väl undvikligt att man tar upp sitt tidigare liv. Men det är inte så att man går igång direkt. :)

Hur viktigt är det att man har något gemensamt?
Jag har märkt att det är jätteviktigt för mig. Det är nog för att jag och Mårten är så lika och vi bråkar aldrig. Med lika menar jag att vi har nästan samma intressen, samma värderingar och samma humor.
För mig har det visat sig vara viktigt iallafall.

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja, när jag gick i nian. Min första kärlek dumpade mig på telefon. (Han bodde i en annan stad och kunde inte vänta tills vi skulle ses på helgen) Jag var sjuk dessutom! Värsta influensan. Efter en vecka hade han en ny tjej som han troligtvis hade spanat in långt innan han gjorde slut. Jag var förstörd väldigt länge efter det, tonåring som man var... :) 

Hur raggar du?
Jag vet inte. Jag kanske raggar undermedvetet. Eller så har jag bara blivit raggad på ;)

Har du en utseendetyp hos killar?
Byggare ;)
Långa, Muskliga MÄN!
Mumma!

Vad tycker du om att ligga på första dejten?
Jag känner så här: Vill man ligga, så får man ligga!
Det är ett fritt land :)

Är romantisk kärlek allt i livet?
Nej. Bara 50% kanske :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0