Jag står i köket på kvinnodagen...


Min Älskling önskade sig någonting gott ur halv åtta hos mig - boken till middag ikväll.
Och tänk! Jag står i köket på Kvinnodagen! Helt frivilligt dessutom!
Jag står i köket på kvinnodagen för att jag tycker om att laga mat.
Mannen hänger tvätt, viker in i garderober för han tycker att det är roligare än vad jag tycker.



Tänk vad hemskt underbart det är med ett jämnställt hem! Och det skedde helt utan kvinnodagar och tvång från någon hårig femenist!

Heja rättvis olikhet!




Kommentarer
Postat av: lillasyster

Så duktig du är! miss you sissie!



Ps. du vet att jag också har en blogg hoppas jag!! ;)

2011-03-08 @ 21:32:28
URL: http://linneaoberg.devote.se
Postat av: Karoline

Jag vet min älsklingsfis! :) Jag läser!

Saknar dig med! <3

2011-03-08 @ 23:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0