Helgen!



Hade en underbar helg hemma med alla mina nära och kära i Katrineholm. Tanken på Lördagen var att vi skulle ha något slags kalas. Men det slutade med att två personer dök upp och den tredje som skulle komma kunde inte ens säga det själv. Då hade det redan lagats speciell mat till just den personen. Vuxet.
Tack till er två som kom iallafall! Det var trevligt! (Och det blev extra tårta till alla)



Blir nog inget mer "släktkalasande" framöver. Kanske, möjligtvis om någon fyller jämnt. Annars kan det kvitta.


På Söndagen var vi i Vingåker och shoppade upp lite presentkort som vi hade fått i julklapp. Mest handlade vi till Lillis. Bland annat köpte vi lite Polarn och Lundmyr kläder. Jag är för fet för att ens tänka på kläder till mig själv.

 
 
Sen köpte vi en liten fyll-i-bok till rackaren.


Å sen kom min MORMOR på Söndan! Underbaraste, finaste lilla Mormor. ♥ Vi hade en lugn och skön fortsättning på Söndagen och Pappa fixade så att vi fick äta GRILLAT för första gången i år! ♥ Det smakade inte dumt i truten vill jag lova!

 

På kvällen åkte vi hemåt. Tåget skulle ta 1 timme och 26 minuter.
Plötsligt när vi har åkt en stund märker jag att vi aldrig stannar...
Jag började fundera på om tåget kapat eller vafan det var frågan om!?
Det stannade inte i Flen, inte i Gnesta...

Plötsligt yttrar sig Lokföraren:
"Vi kommer att komma in 20 minuter tidigare till Stockholm på grund av att ett försenat X2000 ligger bakom oss"

Den enes bröd, den andres död...
Hemma tidigt var vi iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0