Bullmorsa...


Kanelsnäcka

Det är bara att inse. Jag är skitkass på att baka. Bullarna var torra och knapriga på samma gång. FAN!
Jag är besviken på mig själv, men skyller på Lidls jävla jäst att den var dålig.

Det är bara att vara snäll mot sig själv. Du kommer ICKE att bli en SUPERBULLMAMMA!
Tur att jag iallafall kan göra pannkakor.


Inatt är det jobb som gäller. Känner ju att jag håller på att bli helt trött och slut, men det är bara att hålla ihop i två månader till, sen drar jag på havandeskapsledigt.
Nu väntar vi på att få komma på ett möte hos försäkringskassan så man kan få någon koll på hur man gör med alla dessa föräldradagar and shit.




Nu kom min man hem så nu ska vi äta torra bullar och pussas!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0