Bio & Spelhelg!



Igår kväll var vi på bio med Kjelle & hennes man. Vi såg The Rite med Anthony Hopkins.
Om vi säger såhär, jag flög några gånger i den där biostolen.
Jag älskar filmer som man nästan kryper ur skinnet av.
Detta var en sån film! Hopkins är en riktigt proffsig skådis.

Mårten tyckte dock att det inte var en film för mig då det var en gravid kvinna i filmen som hade fått Djävulen i sig...

Jag sov gott inatt som tur var, utan läskiga drömmar.


Imorse hade vi en mysig, god frukost med bacon&stekt ägg, färskt bröd, grönsaker, skinka, ost och färskpressad juice. Jag älskar helgerna för det är då man kan äta en god frukost tillsammans i lugn och ro.
Då kan jag känna att det är helg!


Kvällen ska tillbringas hos Marion & Victor. Vi ska spela lite spel och ha det allmänt trevligt i deras asfina lägenhet.
Tänkte ta med mig lite kladdkakemuffins och några vaniljbullar som jag har bakat.





FAN, OSIS!
Jag skulle vara pysslig idag och måla 3 korglådor från gulskitfulbrun till vita, men alla penslar vi har i detta hus är ju så torra att det går att slå ihjäl någon med dem.

Ser ut som att jag får ta en tripp in till stan och Claes Olsson och köpa mig lite penslar.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad hände med tjockisbilderna? Vill se ju! Jag är nyfiken :)

2011-03-12 @ 15:01:12
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Min fotograf och jag hann inte med! Imorgon (Måndag) Ska jag hem till henne och få lite tjockisbilder, så det kommer nog upp imorgon!

Håll ut :)

2011-03-13 @ 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0