Vadkramp, Nästäppa, Kissnödighet



Det är min vardag just nu!
Jag drömmer varje natt att ungen är ute. När jag vaknar ser jag att kulan är kvar. Det är en pers.
Kan du inte komma ut så att jag slipper få barn varje natt?

Nu är det iallafall "bara" 3 veckor kvar, om H*N inte får för sig att stanna 9 månader till.

Vi har äntligen varit på viktuppskattning och det gjorde mig väl lite lugnare.  Den kommer att väga ca 3600-3800g, men jag undviker att äta allt för mycket socker.


Jag tänkte att vi ska ha en liten gissning om vad vårt barn kommer att väga.
Den som kommer närmast kommer att få något skojigt :)

Jag blev också meddelad om att min blogg tydligen kräver användarnamn och lösenord. MORR. dom har gjort något. Jag hoppas att efter jag skrivit detta inlägg att det försvinner, för det är minsann inget jag valt själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0