Tradera!



Jag har slängt ut lite grejer på Tradera som bara stått i skåpen och dammat.
Kika in om du vill!

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=1839471



Åh! På Torsdag åker vi ut till Skärgården för att fira Midsommar bara mannen och jag! Helt lagom, helt perfekt!
 Jag får en kärleksflashback från Sommaren för två år sen. Det var den sommaren vi träffades och då bodde vi i samma stuga som vi ska bo i nu.
Hoppas att Mr Sol vill visa sitt tryne bara...



Igår var vi hos barnmorska Annika igen!
Vårt Barn ligger där det ligger och SF måttet låg på 33.
Vi skrev i min Journal vad jag vill och inte vill när det väl är dags.
Bra att man får tycka till lite själv tycker jag!



Shit, det är ju inte så långt kvar ändå...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0