Oddset


Vad kul att det är så många som är med och bettar på vår Bebis! Jag har skrivit upp var ända en av er och det ska bli spännande att se vem som kommer närmast!

Ni som inte har lämnat bidrag än, skriv bara en kommentar!
( KÖN, LÄNGD, VIKT )

Lycka till!


Ikväll är blir det Pizza & Bio! Mannen ska iväg på Sommarfest med jobbet imorrn så vi kör kvalitén ikväll!

Så imorgon sitter jag hemma själv och ugglar. Om någon kommer att vara lika ensam, hör gärna av Er så kan vi Uggla ihop!

Idag har jag haft Lovisa på finbesök. Vi drog en frulle ihop och sen blev det en shoppingsväng.
(H&M har SUPER-REA!)

Kom hem med:
2 st nagellack
2 par Byxor
PRIS: 120Kr

Sen har jag spraymålat saker vita! Det får jag inte göra inomhus längre för Mårten. Han tycker inte att det är så bra för mig att andas in ångor...Tur att jag är klar snart :)
FINT blir det! Jag kommer med bilds när alla grejor är klara!

Ha en trevlig helg godingar!





Kommentarer
Postat av: Josefin

Glömde ju gissa kön! Tror det blir en liten pojk!

2011-06-18 @ 09:29:48
Postat av: Sophia

Men vad har ni för gissning då? Du o Mårten?

Och vad har ni för bebisnamn? :) kraaam!!

2011-06-20 @ 04:27:22
Postat av: Karoline

Vi har inte börjat gissa än =) Men jag ska meddela vad vi tror när vi fått klura lite...

Bebisnamn får ni reda på när ungsudden är ute ;)

Sport va? :)

Kram!

2011-06-20 @ 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0