Bakdag!


Fick ett spontanryck imorse...
Satte igång och bakade 3 sorters kakor. Och när jag ändå höll på gjorde jag en sats bullar också!
Undrar om det är mitt sätt att boa?







Efter allt bak blev det en rejäl powernap på två timmar eftersom att mina höfter inte tycker om när jag rör för mycket på mig eller står för länge.


Efter powernapen kom mannen hem och vi gick till en uteservering där min Karin & hennes Mattias satt. Dom
var uppe i Storstan på besök och passade på att träffa oss. Vi satt och tjöta ett bra tag och det var som vanligt mycket trevligt!


Nu har jag parkerat/kraschlandat i soffan och känner mig allmänt less på mitt tillstånd. Säkert för att vår lilla Älskling har tryckt upp sitt arsle rakt på mitt revben och jag har allmänt ont och har svårt att andas.

Kom ut nu Hjärtat, jag orkar inte längre!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0