Älskade Ängel!


I Lördags när jag kände mig som den klumpigaste, fulaste människan på jorden och var allmänt less på mitt Elefanttillstånd kom Mårten hem med en spontanbukett med underbara, godluktande vackra blommor.
(Han sa att han skulle gå och köpa tidningen)

Den vackra buketten och fina ord gjorde att Elefanten kände sig lätt som en fjäder igen.

Mårten
- Mitt Absolut BÄSTA kap här i livet!






Om en timme ska vi till den där Morskan som antagligen ska klämma, känna, mäta och lyssna.
Igår hade jag ont i magen nästan hela dagen. Har aldrig haft det förut.
Jag ser all smärta som bra smärta just nu!

Jag sover kasst som vanligt. Drömmer fortfarande att jag får barn varje natt.

Idag har jag frostat av frysen! Jag gör allt jag kan för att det ska skynda på processen så att ungsudden kan komma nångång! Efter min avfrostning satte jag mig i massagestolen med nudlar med smak VERY SPICY!

Ja här ska vi inte trivas allt för bra i magen!



Midsommar är det snart också ja...vi har inget planerat och vi vågar inte riktigt åka allt för långt bort heller.
Förhoppningsvis kanske vi hamnar i Skärgården hemma hos familjen Pripp´s!
Inte pallar jag att sitta inne i stan och möggla!




Underbara Skärgård!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0