Absolut Torr



Jag är en BUZZADOR.
Det är ett företag som håller på med marknadsundersökningar av olika slag.

Jag har under ca 2 månader fått testa ABSOLUT TORR.
Jag fick också hem 5 extra som mina vänner har fått prova.

I och med att jag är stor och tung, och nu är det dessutom varmt också, så har jag svettats som en gris.
En perfekt försökskanin med andra ord! :)

Jag kan säga att jag är nöjd med resultat. Den där mesiga Rexonan jag hade innan luktade visserligen gott, men efter en timme var ju lökisarna framme ändå.
Sen är det ju skönt att bara behöva ta deodorant en gång i veckan :)

Är det någon av er som också använder Absolut Torr eller skulle vilja prova?




Kommentarer
Postat av: ullis

jag skulle absolut vilja prova :)



kram på dig

2011-06-16 @ 13:11:18
Postat av: Johanna

Jag har testat men jag fick så OTROLIGT ont under armarna, och röda utslag så jag fick tvätta bort det efter en stund av pina!



Fast jag vet att jag använde det en gång i mina ungdomsår, och då fungerade det kalas!

2011-06-16 @ 14:41:32
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Fia

Tjo Karro!

Jag kör med det, absolut grymt är namnet! PUSS

2011-06-16 @ 20:36:50
Postat av: Karoline

Ni som vill ha får gärna komma förbi och hämta ;)

Krams!

2011-06-17 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0