Nedsläpp.



Idag är det dagen med stort jävla D enligt morskans papper.
8 Juli.
Vårt barn kommer inte att komma idag. Inte imorgon och säkert inte i övermorgon heller...

Kan inte folk berätta för mig vilket datum det blir?! Ja menar, folk verkar ju inte tro utan dom verkar VETA att jag ska få en grabb.
Ni får gärna döpa honom också eftersom att ni är så säkra. Säg NÄR HAN KOMMER DÅ!?!
Eller ja, ni kan FÅ HONOM till och med! För jag som är mamma verkar ju inte veta någonting. Jag måste vara världens SÄMSTA MAMMA som inte VET vad jag har i MIN mage...

Oavsett vem du är så är du välkommen. HELST NU!


Jag kanske ska skita i att berätta vad det är för kön? Ja jag tror fan det. Ja det ska jag! Precis som dom i England som döpte sitt barn till STORM och inte har avslöjat vad barnet har för kön. Det ska jag göra!




Nu fick jag ur mig lite aggressioner. Tack tack!














Kommentarer
Postat av: anna

HAN kommer den 12 juli! ;)

2011-07-08 @ 13:09:50
Postat av: Karoline

Du sa ju förfan den 9de här om dagen?! Jag trodde du var säker??? :)

2011-07-08 @ 17:02:06
Postat av: Mia Marton

HON kommer snart!! :-) Lycka till Karro!!!

2011-07-09 @ 20:23:16
Postat av: Karoline

Tack så mycket Mia! :)

2011-07-10 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0