Kalsong-Karro


Ja, jag vet att jag är lite seg på att uppdatera denna lilla stackars blogg, men jag är glad att folk påminner mig för då kommer jag igång!



Jag är sjuk. Sjuk och höggravid. Ingen bra kombination.
Det började med att Mårten fick lite halsont. Sen blev han väldigt ynklig tyckte jag. Men två dagar senare låg jag lika ynklig som honom med halsont, hosta, snor och näsblod.

Nu håller det dock på att vända, men är fortfarande slut i min elefantkropp.
Hade ju hoppats på att min sjukdom hade resulterat i en förlossning, men icke. Nu ligger H*N bara och tjockar till sig av all isglass jag ätit för min onda hals. Du ligger säkert och skrattar därinne åt din Mamma & Pappa också...


Appropå Elefantkropp. Nu har jag gått upp 20-21 kg och jag drömmer såklart att jag får 5-kiloskillar om nätterna. Mitt SF-mått ligger på 35 nu. Vet i fan om det är normalt eller ej...Barnmorskan säger att allt är normalt, men vet inte om hon bara säger det för att lugna mig. Jag tror att hon är lömsk...mitt barn väger bergis 10kg.
Mårten påpekade också att mina trosor börjar bli lite slappa i resåren så därför bär jag nu hans kalsonger i
storlek XL.
Som belöning när jag blivit av med denna elefantkropp (för bort ska den) ska jag köpa mig en helt ny underklädesgarderob!




Det är alltså 8de JULI. Om 2 DAGAR, som det står skrivet i nått jäkla papper. Men känns ju inte som att det blir något här på ett tag inte. Det sura är att jag har tagit ut 3 veckors semester nu, och skulle gärna slippa ta ut föräldradagar för ett barn som inte är ute hos oss.


Så SNÄLLA. SNÄLLA! Kom ut NU! Eller SNART iaf...Det är väl inte för mycket begärt???








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0