Harrymaraton...


Här ligger vi, en 24-åring och en 34-åring och kollar på barnfilm. Vi har köpt Harry Potter boxen med 6st filmer som vi plöjer när vi ändå väntar. Det är mysigt med film-maraton!  
Vi har snart kollat klart på Den flammande bägaren och jag hoppas att Boompi kommer innan vi har sett den sista filmen.




Jag har även gjort mig snygg idag! Kalla mig fåfäng, men det är mysigt att pyssla om sig själv när man ändå inte har någonting annat att göra än att vänta...jag har:

♥ Rakat benen
♥ Filat fossingarna
♥ Målat tånaglarna
♥ Haft inpackning i min riskbuske.
♥ Målat Fransk manikyr på tassarna. 

(Fråga inte hur jag tog mig fram med rakhyveln, fotfilen och nagelacket)

Så nu känner jag mig som en rätt fräsch elefant!





Nu beger vi oss ut på en liten promenad i hopp om att det kan bli lite action i trumman!


Hejpa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0