- 4 Dagar...


Jag vet att man inte ska haka upp sig på datum, MEN varför sätter man då ett datum för födelse!?
Kan man inte bara säga, den kommer typ i mitten av Juli???
Nu har vi gått över 4 dagar och jag sörplar någon äckelolja för att det ska sätta fart.
Hjälper det? Näää. Och jag kan säga att vi har testat ALLT!

Jag äter dåligt också. Det ska jag säga till barnmorskan. Hon VET att jag är rädd för att vårt barn ska vara stort och fastna. Då kanske hon blir lite orolig och sätter upp mig på någon psykpriolista för att få bli igångsatt...well hoppas kan man ju iaf.

Idag har jag iallafall hämtat en lift och en snuttis som jag köpte på rea.
Kom ju på att vi har ingen lift till vagnen. Kan ju vara ganska smidigt att ha.
Inte var den dyr heller. 399 pengar.





Näää här kan jag inte sitta och möggla! Nu: Prommenad!

Hej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du inte + 4 dagar?

2011-07-12 @ 16:00:27
Postat av: Karoline

Näää enligt min babykalender som räknat ner dagarna fortsätter den att räkna ner efter att det var 0 dagar kvar...

2011-07-12 @ 17:23:23
Postat av: Annen

Föd nu! :)

2011-07-13 @ 16:35:38
URL: http://annensblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0