Vikten är fortfarande ett känsligt ämne...




"Oj vad stor du har blivit" är kommentarer man har fått höra rätt ofta nu för tiden. Jag vet att det bara är av välmening, men vafan! Jag har aldrig varit såhär fet i hela mitt liv! Alla säger att jag är fin, men jag känner mig som Mamma Mu! Fet och allmänt osexig. Och värre ska det ju bli.

Har aldrig vägt såhär mycket i hela mitt liv! När jag ser normala tjejer på stan så tänker jag bara på hur avundsjuk jag är på dom. Jag vill också se ut som jag gjorde innan! Samtidigt som jag är avundsjuk så går jag runt och ler och klappar på min mage. Dubbelmoral så det skriker om det.






Nog om min feta uppenbarelse.
Vi har haft finbesök i helgen! Mårtens bror Anton och superulliga flickvännen Jessica har bott hos oss. Det har varit jättemysigt. Vi har spelat Buzz, kollat på film, traskat runt i gamla stan och kollat på högvaktsbyte vid slottet. Sånt som jag aldrig gör förutom när någon från någon annan stad kommer på besök. Jag är skitdålig på att vara kulturell fast jag tycker att det är kul! Jag har ju fan inte ens varit och sett på Vasa! Måste bli skärpning på den fronten.




Efter vår prommenad i gamla stan åkte vi hem och så kom ytterligare en massa människor hem till oss:
Jan, Cat, Marion och Victor (Som ska bli Gudfar och Gudmor till vår kotte) Jag älskar att ha ett fullt hus med underbara varelser!


Farsan Baloo           ♥        Gudmor Marion        ♥       Gudfar Victor




Nu är jag förresten i v.16!
"Barnet kan svälja och suga på tummen. Barnet väger ca 100gram"

Rätt snuskigt att du suger på tummen när du är lika liten som en chokladkaka!



Puss / Mamma Mu!









Kommentarer
Postat av: Sophia

En riktig gullunge till chokladbit som suger på tummen! =)

2011-01-10 @ 13:41:02
URL: http://systersophia.blogg.se/
Postat av: Mia Marton

Stort grattis till pyret BB-kompis!! :-) Vad härligt! Hoppas du får en njutbar graviditet, det är ju så underbart (om man bortser från hur kroppen förändras), tyckte jag :-)Lycka till! Kram Mia

2011-01-10 @ 14:40:19
Postat av: Karoline

TACK Mia! =) Ja jag måste erkänna att jag trivs rätt bra med det ändå. Bäbis är snäll mot mig och jag har inte mått annat än bra! (Förutom att man inte är van vid att gå upp så mycket i vikt)



Såg bilder på din tösabit! Vad stor hon har blivit! En riktig sötnos!

Ta hand om dig familjen!



Kram!

2011-01-10 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0