Snurre Sprätt.


Det här med att ha bulle i ugnen har sina fördelar och nackdelar.
Nu kommer vi till min ända stora nackdel: Jag är yr i skallen ta mig fan hela tiden! Jag kan inte gå in i en affär utan att veta vart jag kan sätta mig om jag skulle få för mig att svimma.

Jag kan inte laga en hel måltid utan att jag måste sätta mig med huvet mellan benen. Senast var idag.

Det är verkligen skitjobbigt och det går inte över, snarare tvärtom.
Hoppas att det ger sig snart innan jag svimmar på riktigt en vacker dag. 




Imorgon börjar min första arbetsnatt på nästan en vecka. 
Jag fick ju för mig att kräkas på jobbet sist, så jag blev inte långvarig där. Åkte på en kort intensiv maginfluensa där det räckte att spy 3 gånger inom loppet av 6 timmar. 

Det här var två dagar före nyårsafton och vi skulle ha några vänner över på middag.
Det slutade med att jag och Mårten stod utanför porten, drack Pommac och kollade på raketer.

Helt okej för våran del. Det var en mysig nyårsafton. Bara vi tre





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0