Skallebank.





Nu har jag haft skallebank sedan jag vaknade klockan 15.oo. Men efter några panodil och massage från min underbara arbetskamrat Christina har det faktiskt släppt till viss del. Tack! Lite småjobbigt när man knappt kan hålla ögonen öppna för att det gör så ont.


I helgen ska vi inte göra någonting. Bara vara och mysa i soffan med alla våra filtar. Det ska bli skönt att inte göra någonting och jag längtar tills jag jobbat klart dom här 4 nattpassen. 



Igår var jag hos Kjell! Min underbara Kjellsson.
Hon bjöd på lunch, vi snackade skit, jag hade med mig bullar.
Mys-VM säger jag!


Nästa helg fyller jag år också kom jag på. Usch vad drygt. Men trevligt att få återse min kära familj som har lovat att dom ska komma.
Jag är inte så förtjust över att fylla år längre. Tycker det är lite besvärligt och onödigt. Jag är gärna 23år hela livet. 

Bäbis har börjat fladdra lite därinne. Man känner ibland hur det liksom "pirrar"
Jag läste att för förstföderskor ska det vara svårare att känna. Men ligger jag på rygg så kan jag känna någonting som kraffsar :)
Skumt, men mysigt. Det bor liksom någon därinne :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0