Karoline har checkat in...



Men shit nu har väl Facebook gått lite för långt. Nu kan man se vart varenda jävel är någonstans för tillfället.
Jag vill inte veta vart alla är någonstans. Snart får man väl veta i vilken del av huset/lägenheten folket är också..."Jaha, nu ser jag att Sune har varit på toan lite för länge" "Ojdå, nu ligger både Pontus och Svea i sängen, undra vad dom gör?" 


Jag skulle inte ens vilja veta vart Mårten är om dagarna. Det vet jag i och för sig ändå, för vi pratar med varandra. Men vafan ska man aldrig få vara ifred? Är det ingen som vill vara ifred?


Nu ligger jag (om folk vill veta) i soffan. Min Älskling har köpt Söndagsgodis till mig.
Jag fick godis, och han får kolla på fotboll - bra deal!





Idag har vi äntligen sålt mina gamla barstolar. Nu har vi minsann plats i förrådet igen och lite pengar i fickan.
När man väl tar tag i saker och ting så blir man lite taggad. Så nu slängde jag ut min designtamburmajor också.
Mårten tycker att den är ful. Själv tycker jag att den är svinsnygg. Men den behövs inte och får inte plats.








Nu är jag i Vecka 17!

"Barnet blir medvetet om ljud utifrån och kan reagera på dem"

♥ Hej Hej Mammas lilla skit! ♥


Glad Söndag På Er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0