Födelsedagsfest!




Igår var en av dom trevligaste kvällarna jag har haft på länge!
Jag blev firad av goaste:
Cat, Marion, Mårten, Victor, Richard, Ewa, Jan, Steffe, Jennii, Lovisa, Tony & Anna!

Det började med att alla kom hem till oss och lite vin och öl med tilltugg. (inte tjocka jag dock)
Sen gick vi till FjollJollen, som Mårten kallar det: Patricia och åt jättegod mat!
Istället för att supa mig under bordet så bestämde sig alla för att göra mig så mätt som möjligt på deras bekostnad.

Så det slutade med att jag hade ätit förrätt, (Heta räkor i sås)  en stor varmrätt,
(Halv hummer, oxfilé & Pommes) efterrätt (Banana Split) och 2 alkoholfria drinkar.
Tack mina söta! Jag är fortfarande mätt vill jag tillägga... 

Fick också jättefina presenter:
Lexingtonljus, Bäbiskläder, plånbok, 2 jätterosor, en bukett tulpaner, Alkoholfritt vin & Ost och en massa mat förstors!

♥ TACK ALLIHOP!


Nu är jag och Lillis i Vecka 19!

"Barnet är 13-15cm långt mellan huvud och stjärt och väger ca 280g. Mjölktänder är klara och anlagen för de permanenta tänderna börjar komma."

Räknar ner till Ultraljudet nu. Då får man veta mer exakt och om vårt lilla Pyre är friskt.






Imorgon kommer min Kjelle med sina tre chiwawor! Det är bra, för jag behöver nog ha en dos av dom varje vecka! Jag ska nog fota vovvarna lite för att dom är så söta!



Ellie, Wilma & Amy

Är faktiskt rätt nöjd med min insats att fånga dom på bild!


Nu är det filmmys med Älsklingen!






Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en kanonfirning, massa mat skulle jag också bli väldigt glad för att få :) Mat är det bästa som finns!

2011-01-30 @ 16:42:23
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Ja det var supertrevligt verkligen! Hade fått ett sånt födelsedagserbjudande så alla fick halva priset på sin mat. :)

Ja mat är bättre än sprit! ;)



2011-01-30 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0