Filmisar!

Jag har jobbat med Ammi i 4 nätter. Vi har stöttat varandra och kämpat oss igenom det här tillsammans.

Igår var hon på frågehumör:

Vilken kändis skulle du vilja vara och se ut som?

Jag var tvungen att tänka ett slag, men sen valde jag Charlize Theron. Varför? Jo för att jag tycker att hon är otroligt vacker, utan att behöva spela en massa roller som spelar på sex jämt och ständigt. Det är hennes personlighet som är sexig. Henne skulle jag både vilja se ut som, och vara!




Vilken film eller serie skulle du vilja leva i?

Då svarade jag utan tvekan film Jumper! Tänk att bara kunna hoppa iväg någonstans på 2 röda? "Idag är jag sugen på att dra till BoraBora en sväng" Ja tack, jag vill leva i den filmen!



Vilken kändis skulle du helst av allt vilja träffa?

Dom flesta svarade Johnny Depp, men jag gick på hjärtekänsla och svarade Jim Carrey. Han har varit min största idol sen jag var 8-9år. Det började nog efter att jag såg filmen The Mask för första gången. JimCarreyGril var mitt användarnamn på Skunk, behöver jag säga så mycket mer? Jag älskar alla hans filmer och mina favoriter är utan tvekan The Trumanshow & Dumb and Dumber.


(Snygg är han också)


Vilken kändis skulle du vilja festa med?

André Wickström! Behöver jag säga varför? Jag tror att jag inte ens behöver vara onykter i hans sällskap för att ha kul! Han är finne, han är sjukt rolig. Jag tror att han vet hur man festar ordentligt!




Det var roligt med frågestund! Idag ska jag bli utbjuden på middag av min Älskling. Jag fick välja på mat, eller en födelsedagspresent. Jag valde helt klart MAT.

Så jag valde O'learys i Gamla Stan! Deras Chickenwings går inte av för hackor ska jag säga! Jag älskar dom! (Och Mårten) Perfekt födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0