Babyfynd.



Jag har fyndat lite babygrejer. Oj vad tidigt tänker ni. Tänk om det händer något med barnet! Jag tänker: Händer det så händer det och det är inget mer med det.

 Folk tycker & tänker för mycket. Jag gjorde också det. "Nejfan, jag kommer aldrig att köpa en massa saker innan" Det första jag gjorde när jag fick veta att jag var gravid var att kolla barnkläder. Det är liksom svårt att låta bli...

Det kostar att ha barn, det har jag fattat nu. Eller så är det vad man gör det till. Det finns fina märken även i bäbisvärlden. En Babysitter och ett babygym med ett fräsigt märke kostar 1000kr/st minst. Samma med babygym. Och för att inte tala om den dyraste barnvagnen som kostar 10 000kr! Ungen kan ha den i 2år. 
 

Jag beställde hem den här babysittern och det här babygymmet för 700kr (För båda!).
Undra om vårat barn kommer att hata oss för att den fick en Brunbjörnenbabysitter istället för en BabyBjörn...


Babysitter Norrmalm, RandigBaby Genius Babygym Brunbjörnen
Titta! Könsneutralt!




Kommentarer
Postat av: Johanna

En sån där babysitter är kanon. Perfekt när bebisen är liten, så kan man bära med sig den överallt med handtagen. Ser att den går att fälla ned i "liggläge" ocskså, vilket även det är guld värt när bebisen är alldeles ny :)

2011-01-18 @ 19:13:48
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Karoline

Så bra! :) Man är ju såklart lite orolig om det skulle vara osäkert. Men i det här landet är inget osäkert tror jag. Det skulle vara olaglig och får inte säljas om det var minsta lilla fel på den.



Man kan ju köpa begagnat och så, men när det handlar om grejer med tyg vågar jag inte. Vägglöss och sånt skit man kan släpa med på köpet. Köper man av folk man känner är det ju såklart en annan sak.



2011-01-18 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0