Stabil Lördag!



Har haft en hetsig vecka och värre ska det bli! Alla mina jobbnätter hamnade lite huller om buller den här veckan. Men nog ska jag överleva!

Det är ju ultraljudMÅNDAG!

Jag skämmer redan bort vår lilla. När jag är ute och shoppar letar jag ju inte direkt efter kläder till mig...näe. Här om dan kom jag hem med en liten munkis, ett par små byxor och ett par ministrumpor.
(Man måste faktiskt passa på när man hittar något fint, för annars hinner det försvinna innan du kommer)


Detta har hänt i veckan:

Måndag: Mysdag hos Kjelle med frukost, Godis, film, brownies, kaffe & Sushi ♥
Tisdag: Segdag och en titt över till Hanna, jobbnatt
Onsdag: Hemmaplock och jobbnatt
Torsdag: Långprommenad med Älsklingen i motvind = bra motion!
Fredag: Konferens med jobbet på Östermalm, Fredagsmys med Per Morbergs recept: Fläskfilé med grönpepparsås och potatiskaka! ( jag lyckades fan!)




Idag blir det en lugn Lördag. Jag och Mårten ska rasta oss med en långprommenad och sen tänkte jag försöka mig på Biff Rydberg a ´la Morberg!




Annars har jag hunnit framkalla en massa bilder till våra tomma ramar härhemma!
Vi har nog bara 2 ramar av 6 det finns kort i. Bra initiativ av mig tycker jag, för Mårten skulle aldrig komma på tanken..."Det där med inredning är din grej"
Kanske är tur det, vad vet man?




Kommentarer
Postat av: Anna

Oskar har också lämnat över det där med inredning till mig, hans inredningsbidrag är att lägga kläder lite här och var men absolut inte i tvättkorgen eller garderoben, morr! ;)

2011-02-05 @ 15:47:50
URL: http://annensblogg.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Haha! Jag är nog lite som min kusin på klädfronten...men då är det oftast för att jag inte är nöjd med inredningen i det rummet jag dumpar kläderna i ;) Just nu är det sovrummet...

2011-02-05 @ 17:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0