Oj! Kan det snöa i landet lagom!?






Jag var på jobbet inatt. Det var snöigt ute. Jag skulle ta min buss hem på morgonen. Bussen inställd. Försöker gå. Halkar. Går vilse. Ringer och väcker Mårten. Grinar. Går tillbaka mot jobbet. Ser en Taxi. Tar den.

Tack så inåthelvete lilla snöplogen för att du inte gjorde ditt jobb!

SL ska få ett litet kvitto på 180kr av mig som tack för besväret.

Igår kväll fick jag skjuts till jobbet och får det också ifrån. Tack Snygg-Sara!

SJ är jag inte heller så lycklig på. Jag blev lite extra Mammig här i dagarna och hon sa att hon skulle komma upp med tåget nu klockan 11. Men nu verkar det som att jag blir själv ikväll. Jag som saknar min MAMMA!
Jävla SJ. Kan ni uppgradera era tåg en aning så att ni orkar åka i Svenskt väder? Håller tummarna för att hon kan komma ändå!


Nu är vi i vecka 20 sen några dagar tillbaka:

"Barnet är 14-16cm från huvud till stjärt och väger ca 350g. Barnet växer snabbt nu. Nu kan barnet känna igen din röst. Utvecklingen av sinnesorganen kommer nu - hörsel, syn, känsel, smak och lukt."

Å hujedamig ska du behöva min gnälliga stämma redan nu din stackare! Om du kan, håll för öronen kära barn!





Kommentarer
Postat av: Sara

SnyggSara saknar dig på jobbet! Snaart fredag! :)

2011-02-15 @ 23:15:21
Postat av: Karoline

Snygg-Sara! Jag saknar dig med! Men gött att vi ses snarast!

2011-02-16 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0