Invalido!


Åh jag är inte den som klagar i första hand, men. Någonting har hänt med min rygg! Jag känner mig liksom invalid. Det är nog bäbis som trycker på någon nerv eller liknande. Hoppas att det går över snart iallafall...

Nu till något trevligt! 
Idag är vi i Vecka 21:

"Ditt barn är ca 16 cm långt mellan huvud och stjärt och väger nästan 420g.
Barnet rör sig fritt i fostervätskan. Du kan känna sparkar långt upp i magen och ända nere vid blygdbenet. Sinnesorganen utvecklas i rask takt och smaklökarna på tungan är färdiga"




Idag har jag haft tvättstugan. Det är nog det tråkigaste som finns! Jag lagar hellre trerätters 7 dagar i veckan.
Men nu är jag snart klar, och då är det matlagning på schemat!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hm, borde inte du gå in i vecka 21 på torsdag? Eftersom jag gör det på fredag.. :)

2011-02-15 @ 18:28:10
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Karoline

Inte enligt min gravidkalender på min iphone :) Den uppdaterar efter beräknat förlossningsdatum. Förut när jag trodde att vi hade BF den 4de Juli som datum så var det på söndagar jag gick in i ny vecka. Nu är det på Tisdagar.Kanske du som har räknat fel? ;) Jaja, 140 dagar har jag kvar iaf.

2011-02-15 @ 19:01:02
Postat av: Johanna

Okej! Kanske finns olika uträkningar då! ;) Det var min barnmorska som räknade ut att jag byter på fredagar, sen använder jag mig av graviditetsmätaren på familjeliv, och samma sak där! Samma använde jag när jag var gravid med Lukas, och det stämde ;)



2011-02-16 @ 07:31:50
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Karoline

Jag har babygruppens app. De kanske räknar olika, vad vet man? Det är ju svårt att veta om allt stämmer då knappt BF är 100% säkert. Ska höra med min lilla barnmorska imorgon så får jag se vad hon säger :)

2011-02-16 @ 11:40:18
Postat av: Johanna

Haha, nej bf stämmer ju knappast! Jag gick över 15 dagar med Lukas i magen. Och med denna kanske jag ska bli igångsatt så någon dag hit eller dit är ju ganska oviktig! ;)

2011-02-16 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0