Den häftigaste dagen i mitt liv...



I Måndags var vi på ultraljud. Jag fick lägga mig på en brits och fick gel på magen. M satt bredvid och höll mig i handen. Plötsligt fick man se något på skärmen när barnmorskan körde med apparaten övermin mage. Det var du! Vi blev båda helt stumma och bara glodde på den där skärmen. Det var helt underbart och det häftigaste jag har varit med om hittills i mitt liv. Jag hade kunnat kolla i flera timmar, men vi fick bara kika en stund.

Vi ses förhoppningsvis igen den 6e Juli för då har vi fått vårat beräknade förlossningsdatum. Men du får gärna komma ut lite tidigare ändå. 3-4veckor vore perfekt! Vi längtar liksom efter dig...




Idag fick vi hem en sängmobil som vi (jag) har kikat på ett bra tag. Tycker att alla barngrejror ska vara så hysteriskt färgstarka och jag vet inte om jag är asförtjust i det. Så nu hittades det en neutral mobil som är jättefin!







Igår var underbaraste Kjell över. Vi drog ut och gick i typ 3 timmar! Det var najs! Sen stannade vi och åt Mongolisk Buffé och som avslut på vår heldag så gick vi förbi Caramella och köpte Candy! Tack min älskade vän för en svinkul cpdag!

Nu har vi klämt en god middag i form av korvstroganoff och Mårten har stuckit iväg på en marknadsundersökning.
Snart är det halv åtta hos mig och sen är det dags för mig att dra mig till jobbet igen för 3 jobbnätter. På Lördag kommer Mamsen till mig för Mårten ska iväg på forbollskväll med grabbarna. Jag längtar efter min Mamma!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0