BB - Barnvagn Beställd!



Min Mams kom ändå! Ååååh vad vi har haft det mysigt! Vi har ätit god mat, prommenerat, soffhängt, fikat och kikat i affärer.

Bland annat sprang vi på barnvagnen som vi nu har beställt. Snabbt och lite impulsivt, men den var superfin, lätt att köra och kändes ändå bastant och stadig. En Teutonia Cosmo. En mörkbrun med svart i fodret
(där det är rött på bilden) Sedan fick vi ett beige ombyte med på köpet.

Så himla skönt att det är gjort. Vi har varit så kluvna om vad man ska ha för slags märke och modell, men nu är det klart så nu slipper bekrymra oss om det något mer.






Daz Vagn!



Ikväll blir det pizza och seg-vm.
Imorgon ska jag inte göra något! Sova kanske.
Jag vaknade med ryggsmärta idag. Det var inget mysigt uppvaknande vill jag lova.
Men det är något som hör till!


Solsidan ska ses också!











Kommentarer
Postat av: Sophia

JÄTTEFIN vagn!!! Bra val!!! =) Puss Sophia

2011-02-14 @ 17:25:42
URL: http://systersophia.blogg.se/
Postat av: Karoline

Tack raring! Jag hoppas att det blev rätt! :)

Krams!

2011-02-15 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0