Alla Hjärtans Dag!




Jag vill ge ut en massa Hjärtan idag!
Till min Älskade familj
Mamma. Pappa. Bror. Lillasyster & Mormor
Vill även ge ett hjärta till min Ängel Farmor.

Jag vill ge ett Hundhjärta till Mette-Marit. Du kan få mig att må bra och le på ett sätt som ingen annan kan.

Jag vill ge Hjärtan till mina fina vänner som förgyller min fritid.

Jag vill ge ett stort Hjärta till min Älskling Mårten. Utan dig hade inte jag varit jag. Jag är inte hel utan Dig. Du ger mig mer kärlek än vad jag trodde en människa kunde få.
Jag Älskar Dig.

Jag vill ge ett Hjärta till mitt lilla Hjärta inuti mig. Hur kan man Älska någon man aldrig har träffat?

Sen vill jag ge ett Hjärtetankeställare till alla singlar därute: Alla hjärtans dag handlar inte om att ha en partner att visa sin kärlek till som så många tror. Den handlar om Kärleken i sig. Sen vad eller vem man håller kär spelar ingen roll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0