Skitvitt

Igår kom snön. Det var tur att den kom så sent för i torsdags fick jag min vinterjacka! Den jag hade innan var ju katastrof. Skitkort och skittunn. Nu har man en fluffig, lång, varm Gåsjacka så nu kan jag vara ute i snön utan att frysa ända in i själen!
I helgen åkte vi hem till min Mor & Far. Här var det julpyntat. Själv har jag inte hängt upp en enda stjärna ens.
Vi har VÄLDIGT stora fönster så det vi hade innan  vi flyttade såg ju ut som ett skämt.
Jag behöver ha minst 50cm höga ljusstakar. De ljusstakar som är 50cm och större som jag har sett kostar ca 600-1500kr.
Så tips på billiga, men STORA stakar tas gärna emot.
Annars väntar jag tills efter jul när de rear ut skiten.
Tur att jag får mig min juldos här hemma hos Mamma & Pappa!
Jag blev också som vanligt kvar här i skogen. Mårten jobbar ändå och härhemma får jag en massa avlastning, så självklart stannade jag några extra dagar. Dessutom kan Melker behöva lite lantisluft.
Lill-Nisse




Egentligen hatar jag ju kyla och jag tänker tillbaka till Karibien & Miami för ca ett år sedan då Melker låg i magen. Det var helt underbart med en massa sol, bad och shopping.
Det kommer att dröja ett tag (Minst ett år) innan vi kan tänka på utlandsresa. Då är Melker så pass gammal att han kan vara hemma hos Mormor & Morfar om vi åker bort till solen.
Florida innan avfärd med Kryssningsbåten
Mexico
Mamsen & Jag på vår ballkong på färjan.
Pappsen & Mårten
Camen Islands
Hytten
Nästan helt ensamma på en strand på Jamaica
Ett annat fartyg i Mexico
Åh jag drömmer tillbaka. Helt underbart! Det måste vi göra om!
Tipsar er om att göra denna kryssning. Man fick se så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0