Säng, Säng, Säng...


Japp. Vi kämpade i 5 Månader i vår 120säng. Det var bara att inse att det inte funkade längre.
 Nu sover Mårten på soffan då vår lilleman ligger hos mig.
Det blev för trångt de gånger han vaknar då han höll på att få tänder, och jag blev för lat för att lägga tillbaka honom i sin säng vilket resulterade i att den arbetande mannen blev väckt allt för många gånger.

Så i Söndags åkte vi efter lite tips (och övertalning) till Kungens kurva för att provligga lite.
Mårten var lite svår att övertala att följa med:
"Aldrig i helvete att jag köper en Kungsäng! Då sover jag hellre på soffan!"

Jag mjukade upp honom och han lade sig i sängen och var tvungen att erkänna att sängen var JÄTTESKÖN! 
Vi hade legat i sängar på SOVA och där hittade vi en CARPE DIEM som var svinskön.
Jag kan säga som så att den här sängen vi köpte nu var EXAKT lika skön som Carpe Diem-sängen fast den var 30 tusen kronor billigare.

Det blev alltså en KUNGSÄNGEN STAY KONTINENTAL 180 cm FÖR 15 900 kr (Ordpris: 24 900)

Nu ska vi bara sälja vår 120cm JENSEN säng som Mårten betalade 35 tusen för. (idiot)
Hoppas på att få iaf 10 för den.

Den 2a Januari kommer den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0