Jul i Busken.


Julen firas i år på landet. Förra året var vi hemma i stan med plastgran. (rim)

Mor & Far har en riktig gran som luktar barr. Jag tror att min icke-jul-känsla kommer att ge med sig när jag får sniffa på granen och tjyvsmaka julskinkan på kvällen.
Det ska bli SÅ SKÖNT!

Melker kommer att få kläder i julklapp av sin mamma och pappa.

Han väger nu 9 point 9 kilos och är 70 lång. Vilket betyder att jag drog en kläd-rens alldeles nyss bland size 68. så nu ekar det nästan tomt.

Han har alltså nu storlek 74-80.
BIG AND BEUTIFUL!

Igår blev det fiskpinnar och potatismos härhemma. Melker fick en smakbit och han kladdade i sig allt han fick.
SMASK.
Är glad att han är mer förtjust i matpuréer än fruktpuréer.
Det är min grabb det!



Igår drog jag ut för lite ärenden HELT SJÄLV! Jag har ju som sagt inte varit ifrån min som många minuter under hans 5 månader i livet och när jag väl ÄR själv så går jag runt och tänker på min familj hela tiden. VAFAN.

Mamma har iaf bokat in mig på en "pigga-ögon-behandling" Det kan ju behövas när man ser ut som en grottmänniska.
Då får jag barnvakt OCH bli ompysslad.
Tack Mor och Far! Kunde ju inte komma lägligare.


Merry Christmas!

KUL JUL PÅ ER ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0