HoppJerka...


Melker vill ju aktiveras. Han vill att man bär honom eller låter honom stå eller sitta med och titta. 
Jag har en KONSTANT träningsvärk i axlar och armar, men jag ser det som extra träning. Han väger nog runt 9,5 kilo nu! Vi märkte att han höll på att hoppa när vi hade honom ståendes i knäet, så nu åkte hoppgungan fram.

Skitkul tyckte Melker!




Idag blir han 5 månader. Min Prinskorv. Och första tanden har blottat sig.


Och Mammig har han blivit. Inte så konstigt när han hänger med morsan dag och natt.
Hoppas att han inte blir blyg bara. Lagom blyg är ju sunt men inte mer än så tack.


Jag längtar till den 27e Januari. Då ska vi gå på Robert Gustavsson och äta middag BARA Mårten och jag. Mamsen kommer och vaktar sitt barnbarn (Jag lämnar honom inte till vem som helst)
 
Vi har inte varit ensamma ens en timme på 5 månader och mycket av det beror ju på att vi inte har avlastning härhemma.

Jag säger som standuptjejen igår på RAW:
"Man Älskar ju skitungarna, men att få bajsa med stängd dörr är som en fucking spaweekend!"


Det får avsluta detta inlägg!
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0